telefon  +48 34 32-40-147

 email  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Jak rychle a za jakou cenu?

Doba výroby lanka nebo jeho repase, závisí na stupni poškození a složitosti konstrukce. Většinou není delší než 3 pracovní dny. V obvyklých případech však je renovace dokončena v tom samém dni, kdy bylo lanko dovezeno do dílny.

Náklady na renovaci jsou vždy individuální. Minimální náklady jsou 30 zł bez DPH. Na cenu renovace má vliv délka lanka, stupeň jejího poškození nebo možnost využití sériových dílů nebo původních zakončení. K nejdražším patří renovace tažno-tlačných lanek. Cena renovace drahých lanek změny řazení rychlostních stupňů, obvykle nepřekročí 500 zł. Odhad ceny můžeme provést na základě fotografie. Současně s fotografií, prosíme o zaslání dalších informací o lanku. Např. originální číslo z katalogu, značku a druh, vozidla, rok výroby, objem motoru atd. Tyt informace posílejte na adresu:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nebo využijte některý z kontaktů, které vidíte na pravé straně stránek.

Hotová lanka posíláme zásilkovou službou. Cenu za dobírku připočítáváme k ceně výrobku a bude vyčíslena ve faktuře.

Lepší je ošetřovat než opravovat…..

Vždy je lepší lanka udržovat v dobrém stavu než odstraňovat závady způsobené poškozením lanka. V kapitole údržba lanek se dozvíte více. Nesprávná lanka a táhla způsobují nadměrné opotřebení systému ve kterých pracují, např. brzdových nebo spojkových. Poškozená nebo vytahaná lanka otáčkoměru nebo počítadla kilometrů, mohou způsobit poškození šnekového převodu. Proto všechna poškození, zadření nebo zalomení odstraníme výměnou lanka nebo lanka i opletu. Možné poškození je avizováno zvýšením třením lanka a celého systému a narušení plynulosti chodu. Při dalším používáním takto poškozených lanek dojde k jejich zadření nebo přetržení a další použití je nemožné. Nejhorší je, že se to zpravidla stane v situaci kdy je to nejméně vhodné (např. sběr ovoce, česání chmele).

Pokud došlo k poruše, jsme Vám k službám.

Závadu opravím sám nebo profesionál?

V naší nabídce se nachází sestavy pro opravu závad nejvíce používaných lanek k motocyklům, které opraví šikovní kutilové. Ale ve většině případu, je žádoucí, aby opravu prováděl odborník. Důležité je zejména precizní zakončení lanek, které především určuje, jak odolné lanko bude. V „domácích“ podmínkách, nebo i dobře vybavených dílnách obvykle chybí speciální stroje, které umožňují bezchybné spojení lanka s koncovkou. Otvor koncovky musí být dobře přizpůsobený lanku a koncovka musí být na lanko rovnoměrně nalisována. Tlak při lisování musí být dostatečný, aby se při námaze lanko z koncovky nevyvléklo, ale zároveň ne tak silný aby se poškodila koncovka nebo lanko samotné. Po nalisování je vhodné provést tahovou zkoušku (např. u lanek plynu a spojky) nebo zkoušku na tah i tlak (např. u lanek převodovky). Z uvedených důvodů v zásadě nedoporučujeme provádění těchto oprav svépomocí. Výjimkou jsou případy, kdy je potřeba vyřešit akutní problém např. odstranění vozidla z nebezpečného místa.

V čem spočívá oprava?

V úvodu je třeba říci, že pojem „oprava“ je trošku zavádějící. Oprava lanka spočívá ve výměně opotřebovaných nebo zničených částí. Téměř vždy je potřeba vyměnit lanko, náhon, nebo drát, který je rezavý, natržený nebo zadřený. Obvykle měníme také oplet, který bývá ohnutý, předřený, nebo jinak poškozený. Obvykle je možno využít koncovek opletu, úchyty a pružiny, ale pokud je to možné doporučujeme použít vše nové. Náklady na opravu se tím nijak výrazně nezvýší, protože rozhodující položkou v nákladech je cena práce mechanika. Na oplátku získáme nezkorodované koncovky s novými závity, což později umožní snadnější montáž. Staré koncovky používáme jen tehdy, mají-li komplikovaný tvar a jejich výroba by byla drahá – např. složitě tvarovaná kovová koncovka, spojení dvou lanek spojkou, nebo zabudovaný el. snímač). Hovoříme zde častěji o dodělání lanka nežli o jeho opravě, protože hotový výrobek je složen většinou, nebo výhradně z nových dílů.

Proč dodělávaná lanka vypadají jinak než originální?

Lanka obvykle plní konkrétní úkol a nemají dekorativní funkci. Klienty zajímá cena opravy, její rychlost a spolehlivost = trwanliwość( tego nie ma w tekscie polskim, moźecie skreslić). Proto k opravám používáme díly, které vypadají jinak, ale mají stejné vlastnosti. Naše zkušenosti a znalosti v této oblasti nám dovolují posoudit, dokonce i bez technických detailů, jestli použité jiné díly lanovodů, budou splňovat Vaše očekávání. Je pravidlem, že opravené lanko je lepší a odolnější než originál, protože již známe slabé místo daného lanka a můžeme jej udělat lépe. Nové lanko může mít větší průměr, může být trošku delší, mít jinou koncovku nebo závit atd. Tyto změny mohou plynout z:

Použití typových dílů místo originálních – netypových

Drobné úpravy konstrukce, jejímž cílem je vyloučení dříve se objevující závady

Umožnění jednodušší montáže

I přes provedené změny bude mít lanko:

Stejný posun

Bude mít stejnou nebo lepší možnost regulace

Bude pasovat do těch samých otvorů a montážních míst jako originální lanko

Plynulejší chod v opletu, což umožní jeho přesnější činnost.

V některých případech má barva lanka – opletu, svůj význam. Jde většinou o barvu plastu, kterým je oplet potažen a lanko je vidět. Například u některých motocyklů nebo jízdních kol, kde dotváří vzhled a může být ozdobným prvkem. V takových případech hledáme se zákazníkem vhodné řešení společně.

Dodělávat nebo koupit nové originální lanko?

Výhody nového originálního lanka jsou zřejmé. Zaplatíme a okamžitě máme nové, značkové, kvalitní lanko, které bez problému namontujeme tam, kam potřebujeme. V praxi se však objevují určité problémy:

Originální lanko není vždy skladem a je potřeba na něj několik dní čekat

Ceny těchto součástek často „hlava nebere“

Jestliže součástku kupujeme sami, může dojít k omylu, protože tohoto zboží je obrovské množství, vzhledem k velkému počtu značek a druhů např. motocyklů, a ke každému může a nemusí být stejné lanko např. plynu

Z výše uvedených důvodů se zákazníci často rozhodnou poškozená lanka individuálně dodělávat. Upozorňujeme na fakt, který jsme ozřejmili výše, že dodělávané lanko může mít, díky použití nových materiálů a znalostí, lepší vlastnosti než lanko originální.

Samozřejmě, rozhodnutí je na Vás.

Barker LINMOT BOWDEN CABLES PRODUCER

" Linmot cables are the best! " - Ben Barker

 

logo Linmot

LINMOT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
ul. Wileńska 56
42-280 Częstochowa
VAT ID: PL 5732840297

tel. +48 34 32-40-147

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

REGON: 242801764

SWIFT: INGBPLPW
PLN: PL 41 1050 1142 1000 0090 9300 5867
EUR: PL 47 1050 1142 1000 0091 3745 7561
USD: PL 90 1050 1142 1000 0091 3745 7660

SWIFT: IEEAPLPA
CZK: PL 91 1950 0001 2006 0027 4463 0003

 

Szybki kontakt / Rapid contact
Email:
Temat: / Subject:
Wiadomość: / Message:
1 + 5 = ?